tisdag 24 november 2009

Magnus Carlssons julkonsert "Änglarnas tid"

Igår var jag och såg Magnus Carlssons julkonsert "Änglarnas tid" i Kalix Kyrka. Det var premiär här i vår lilla stad, med föreställningar söndag och måndag. Körer från Nederkalix församling körade åt Magnus, och min yngsta dotter var med där med "sin" kör.

Konserten var helt underbar, och Magnus är en mycket duktig sångare och underhållare. Vacker som en gud, bra dansare, trevlig och rolig. Bjuder verkligen på sig själv till publiken!



Glada tjejer som fick autografen...


15 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åååhh va kul ! Min kusin är en hängiven Magnusfantast hon reser med honom land och rike runt . (she would die ifall hon såg dina bilder på honom ) Jag är bjuden på hans konsert i Norrtälje , men vet inte om jag kan ta mej dit . Har oxå fått lov att se och träffat honom ett par gånger , supertrevlig !
Va fina tjejerna är där brevid , samma smile allihopa !
Puss !

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hej igen vännen !
Jag tog precis bort min snö inne hos mej ,
sidan bara hackade :-(
Googla på snow effect så hittar du olika !
Kramis !

Camilla sa...

Men..oj,vad roligt.
Jo,han är duktig.
Det tycker jag med.
Ha det bra och kram på dig!

Lena L sa...

Ja det var verkligen en underbar konsert och han en fantastisk underhållare. Man ville bara stanna kvar hur länge som helst!! Jag har inte "upptäckt" honom tidigare, men nu är jag såld! Vilken tur att han startade här i Kalix så vi fick se honom live! Kram på dig!

Synnøve. sa...

Hejsan.
Så kul att få möta sin stora idol.
Måste vara en upplevelse.
Nu sitter man här med en kopp te, hör på regnet som vräker ner. Det är 8 plusgrader....
Vem sa snö...
Kram på dig.
Synne.

Anne sa...

Vilket minne för er alla.. =)
Han verkar ju dessutom "folklig"..;)

Kram Anne

Veronica sa...

Håller med om att han är jätteduktig och är supertrevlig =)

Gillasfoto sa...

God Jul på dej :o)

Ulrica sa...

Vilka lyckliga flickor :)

Gillasfoto sa...

Gott nytt år Ewa, hoppas du får ett fint kommande år framför dej...
Kram
Gilla :o)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

~~Gott nytt 2010!!~~
Hoppas det vart en fin jul o nyår!
Så mysigt ni haft på konserten!! Gillar med Magnus!!Söta töserna är!!
Massor av vintervita kramar
~~Mamma ♥ Millan~~

Olga T sa...

Kul! Han är mycket duktig!

Annika Odelstav sa...

Hejsan! Du har fått en utmärkelse av mig, hämtas på min blogg.

junhe sa...

hej ewa, det var inte igår *HIHI*
hittade dig når jag gick tillbaka i mina inlägg för att leta efter ngt annat...och så snubblade jag överi ditt inlägg. hoppas det är bra med dig. här i dalarna håller våren på att komma, längtar så efter solen nu!!! är sjukskrivern 3 månader pga en fraktur i knä´t (ramlade i slalombacken i mars). skickar en stor kram till dig// junhe

شركة تنظيف بالرياض sa...


amazing

شركة تنظيف بالرياض