måndag 12 januari 2009

Nr 1 av 365 - Ett hundra

Mitt välanvända måttband...

13 kommentarer:

Petra C sa...

Visst är det en rolig utmaning! Jag har ännu bara funderat och klurat och inte lagt ut några bilder men det kommer, det kommer.

Hur man får tre kolumner? Man har en snäll och tålmodig make ;) Jag ska se om jag kan klura ut en beskrivning och maila dig. Funderar själv på att göra som Mia i London och lägga temalistan till höger, men jag tror jag gör det allteftersom.

Anonym sa...

Det var en bild som verkligen är ett hundra.
Jag ser att det börjar rulla på hos dig och de flesta andra. Kul!
akson

Anne sa...

Vad kul att du var med . Jag har lagt en länk...;)

Camilla Alvén sa...

Fyndig bild!
Tack för grattishälsningen.
Kram
Camilla

Veronica sa...

Så smart bild! Gillar den skarpt!
Ska klura lite mer på hur vi ska bära oss åt med vänstersidan =)

Rajson sa...

Tyvärr har ingen hjälp att komma med ang hö sidan,
Tack för kommentarerns!
Fyndigt 100 med skärpan på det rätta stället!

Dahlarnas Fotoblogg sa...

Vilken kul tolkning på ett hundra!!! Hoppas att du får en fortsatt bra dag!

Anonym sa...

Kanske är det många midjemått som är på väg ditåt så här efter alla helger.

Anonym sa...

Ah! Perfect for the 100 theme! I like this!

Della sa...

Det var fyndigt påkommet! Snyggt fotat också.

Anonym sa...

Ett bra foto på hundra och att du har centrerat siffran 100 mitt i bilden samt att skärpedjupet år bra.. Fint:-)

DART sa...

How clever...great choice for the theme!

Sarah sa...

Japp, där har vi siffran ;O)