onsdag 18 mars 2009

Nr 71 av 365 - Kurvig

Bil som är härligt kurvig...

2 kommentarer:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilken snygging , du kunde oxå ha lagt upp en bild på mig annars ;-)
Du hittar så himla många bra motiv Ewa !!
Hoppas allt är bra , vi hörs !!
Kram!!!

Lena L sa...

Hoppas det inte kommer att snöa allt för mycket! Det håller ju på att bli såååå bra skare att gå på nu! Ok, vi får fika en annan dag! Blomman finns ute i skärgården, och när jag nu tänker efter så har jag aldrig sett den på landbacken! Kanske bara trivs ute på steniga öar ute till havs! Men det kommer säkerligen bli så att du hittar blommor som du aldrig sett förut nu när du har din fina kamera till sommaren!!! Kram och ha en bra dag! Ps. Ju mer jag ser din rostiga gubbe, desto mer kär blir jag i den bilden!! Verkligen bra foto!