tisdag 24 mars 2009

Några träd i snöstormen...


Det kan löna sig att stoppa ner den lilla kameran i fickan då man går ut i snöstormen!
Detta fotot blev utvalt till "Photo of the Day" på den amerikanska fotosidan "Photography-Cafe" igår. Känns mycket ärande och roligt, speciellt med tanke på det som tidigare skrivits till/om mig här, samt på andra bloggar...

(Klicka på fotot så ser ni kommentarer andra medlemmar skrivit ang fotot.)

Kika in på sidan: http://www.photography-cafe.com/gallery/thumbnails.php?album=potdarch. Där finns det ett galleri med bilder som blivit utvalda tidigare.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis! Ja där fick de så de teg!!!! Var in och kollade och det såg ut som en trevlig sida! Gick dock inte att lämna en kommentar där eftersom jag inte är medlem! Annars hade jag gjort det! Bilden är verkligen jättefin! Kram, Lena! Ps. Jag är som en mumrik just nu eftersom det börjar vara slutklämmen på c-uppsatsen nu. Läser och skriver för fullt! Mina vilodagar är över! =P Ds.

Elisa Day sa...

Vad kul! Grattis! Verkligen fin bild och bilden på hunden var också fin! Kram

Della sa...

Grattis! Vilken fantastisk bild!

Anonym sa...

Hittade dig genom 365 foton, fin bild.

Vem klagar på dina foton?

Kramar
Vanna

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Underbart Ewa de e så jäkla kul !!!! Stort Grattis !!!
Den är ju bara så underbar just den där bilden en av mina många favoriter av de som du tagit . Kanske blir det en fotobok så småningom !?!?!
Lot´s of love !!

(märklig kommentar ovan oxå ?)

Anonym sa...

Grattis!!! Jätte grattis!!! Jag har inte hört eller sett vad någon annan sagt och detta var tyvärr första gången jag besökte din sida, men jag kommer att komma tillbaka om och om igen för alla dina bilder är verkligen bra, inte bara denna som du vann med. Som sagt Grattis!