torsdag 15 januari 2009

Nr 364 av 365 - Gul

Gul får dotterns älskade Nalle Puh symbolisera!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Nalle puh var favo för min son när han var liten, hade två likadana så vi kunde tvätta ena =)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej Ewa!

Härligt med Nalle Puh.
Jag älskade Nalle Puh när jag var liten.
Matilda fick en Nalle Puh av mormor när hon var här i höstas.
Jag håller på att att göra en fotoblogg. Ha ha jag som knappt hinner med min andra blogg.
Hoppas allt är bra med dig.
Kram Bodil.

Della sa...

En sån där skulle vara gosigt att ha ibland.
Du frågade mig om min klockbild. Jag har lagt klockan på en spegel och sedan fotat i ganska låg vinkel och med kamerans inbyggda blixt. Har sedan mörkat ner bakgrunden i Photoshop. Konstigare var det inte. :)
Jag lägger in en länk till dig också.