torsdag 5 mars 2009

Vitt vitt vitt...

...så långt ögat kan nå. Jag sa åt en kompis härom dagen, att det är lite tråkigt att fota just nu, då det är så mycket snö överall och allt bara är vitt. Men så är det ju då man bor i Norrland. Vi har en mycket vit och lång vinter här...




Men det är ganska fint, ändå, och vi vet ju att våren kommer hit upp också. Det tar bara lite längre tid! :o)

Har precis varit ut på en härlig kvällspromenad. Har haft en hemsk huvudvärk sedan jag började med min nya medicin, och frisk luft gör susen! Det är så tråkigt... Här äter man en medicin som ska ta bort en krämpa, för att istället ge en ny. Men tar jag inte tabletterna, så kommer ryggvärken tillbaka "som ett brev på posten", så det är som att välja mellan pest eller kolera. Bara hoppas att denna biverkning går över. Har ju redan bytt medicin en gång, och hoppas slippa göra det igen.

Kram på er!
/Ewa

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan! Du tar så fina foton, det är alltid lika kul att kika in här.
På tal om Norrland - jag tycker att det klagas så mycket på att det är så mycket snö - det är så kallt...men som sagt vi har ju VALT att bo här uppe i Norr... :)
Vill man så kan man ju flytta till Spanien eller nått annat snöfattigt land. Nä jag gillar Norrland med alla dess skiftningar, tänk vi kan ha 30grader varmt på sommaren, 30 minus på vintern, vi har en fantastisk höst och för att inte tala om våren... för mig passar det bra.
Ha det så bra nu Kram Virpi.