söndag 30 augusti 2009

Någonstans inom oss är vi alltid tillsammans...


I morgon åker jag ner till Trollhättan. Ska ta ett sista farväl av Evelyn, min farbrors fru. Blir där till fredag, så jag hinner även umgås lite med släkten som jag träffar allt för sällan...
Kameran åker givetvis med, och förhoppningsvis är den fylld av fina bilder från staden som jag alltid sagt är mitt "andra hem" vid hemresan.

När jag kommer hem väntar nya spännande saker, vilket jag ser fram emot och längtar till. Är dessutom mycket possitivt överaskad efter ett läkarbesök jag var på i fredags. Känns som att jag ser "ljuset i tunneln" efter all värk senaste åren... Äntligen börjar det hända saker.


Ha det gott allesammans, och var rädda om varandra.


Kram

/Ewa

1 kommentar:

Lena L sa...

Våra vägar kommer kanske att korsas, i luften. Jag ska till sthlm på torsdag på en begravning jag med. Åker med mamma. Det blir spännande att höra om ditt läkarbesök! Kram och ha en trevlig resa, fastän ditt ärende inte är så roligt!