måndag 3 augusti 2009



Skickar mina varmaste hälsningar till min farbror och hans familj i denna svåra stund, då hans livskamrat i 60 år, och mina kusiners mamma, ryckts bort... (Vet ju att du är in och läser här då och då, vilket glädjer mig.) Tänker på dig/er, och jag saknar henne också. Det är så ofattbart då en människa inte finns bland oss längre... Saknaden och sorgen drabbar oss hårt, men det blir lättare med tiden, fasstän det inte känns så nu... Vi måste vara starka, hjälpas åt och glädjas åt alla fina minnen som ingen kan ta ifrån oss. Och jag finns här, när helst du behöver mig.

Bloggandet ligger lite nere nu pga att det är så mycket annat. Kommer igen då det blir sämre väder, och barnen börjat skolan... Just nu vill jag ta vara på dagarna, och det fina vädret som vi tillslut fick här i Norrland. Snart är mörkret och kylan här, och då blir det mer "innetid", och tid för bloggande och annat.


Kram

/Ewa

6 kommentarer:

Veronica sa...

Tittar bara in en stund, vi finns kvar här i bloggvärlden ta reda på det fina vädret. Något jag oxå skulle villja göra men här ligger jag och är sjuk =(

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Sorgeliga saker som tyvärr är livet ....
men det är så jobbigt :-(
Vilken vacker bild !
Kram !

Anne sa...

Säger hej när jag tassar förbi...

Kram Anne

Josse sa...

Tack så mkt för gratulationerna! :) Det är helt underbart att ha henne hos oss nu :) Så du såg oss i storön, det är nog mkt möjligt vi var där en dag för någon vecka sen jag, Johan, vovven och svärmor :) Hoppas du får en bra dag! Kram

Lena L sa...

Vilken fin bild du gjort! Vi får passa på att bunkra upp med härliga sommarbilder nu under sommaren så vi har ett STORT förråd att plocka från när det blir mörkare tider, och vi har tid att blogga mer! Kram och ha det gött!

Susanne sa...

Ja det är kämpigt när någon nära rycks bort. Min svärfar gick ju bort i våras så jag vet... Ta hand om dig själv och dina nära så hörs vi på bloggen när höstrusket har kommit. Kram