onsdag 22 april 2009

Blogg och fototorka!

Har lite "blogg och fototorka" just nu, och det beror mycket på min rygg. Förutom smärtan, så har jag fått akupunktur som gett mig yrsel och trötthet - sedan har inte vädret varit på topp... Nu skiner dock solen här igen, och de har lovat högtryck över hela Sverige. Jag ska dock tillbringa helgen som grön och på övning med den militära delen av mitt liv, men tar med mig kameran dit så kanske jag kan fånga något spännande att visa er. Finns bla en del björniden där uppe...

Har varit lite dålig på att lämna kommentarer hos er, och det ber jag om ursäkt för. Vill dock att ni ska veta att jag kikar in till er varje dag.

Ha en fin dag, och var rädda om varandra.
Kram

/Ewa

7 kommentarer:

Lena L sa...

Vad roligt om du fotar när du är med hemvärnet. Där hittar du nog en del roliga motiv kan jag tänka mig! Å vilken söt brorsdotter du fått! Lik Sari Ann, eller? Kram från kraxkråkan!

Sarah sa...

Hej Ewa! Tusen tack för den virkade hästen, jätte söt! Inom kort kommer nåt till på posten =) Kram Sarah

Emma sa...

Kikade in här lite :)

Susanne sa...

Hallå!!
Livet är ju bara så där. Det går upp och det går ner som en riktigt berg-o-dalbana. Det blir bättre är jag säker på. Vi har det också kämpigt då svärfar just har gått bort o med stundande begravning på schemat. Men livet måste gå vidare ändå, trots tunga dagar. Skönt är att vi går mot en härlig vår och ljusare dagar. Det lyfter verkligen. Må gott och var rädd om dig =)

Anonym sa...

Sorry you haven't been feeling well, Ewa. Take care of yourself!

Petra C sa...

Det låter som att du behöver en kram! Hoppas du känner dig bättre i ryggen. Själv har jag åkt på en riktigt eländig förkylning. Maken hade den först och han var hemma från jobbet i en vecka. Jag är uttråkad nu redan efter första dagen. Orkar ju inte ens sitta vid datorn någon längre stund.

Ulrica sa...

Men du, det är helt ok. Man måste få vara lite av ibland. Kramar.