söndag 5 april 2009

Underbart...

Jag har varit en långpromenad med Tia på isen. Massor med sol, och näst intill vindfritt! Härligt! Gick där och tänkte på hur underbart vackert och fritt vi bor, även om vintern kan tyckas vara lite lång ibland... Älskar årstidernas kontraster här uppe i Norrland. Saknade dem då jag bodde i Stockholm, för en massa år sedan...

Ingen kamera med idag. (Diskbråcket bråkar alldeles för mycket, så det är bäst att låta det vila lite...) Så inga nya bilder tyvärr.

Ha en forsatt fin helg allesammans. Nu ska jag fixa mig en mugg kaffe, och pyssla lite.

Kram
/Ewa

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hi there Ewa, sounds like you have had a very nice day.. d;o)
Beautiful weather in Kalix today, I have been out on the skoter down the river and done a little fishing (not caught any today), and I have just got change and I'm now going to go out with the cameras and see if I can get some more new pictures.
You enjoy the rest of the weekend, and speak to you again sometime soon.

hugs
Tony d;o)

En kvinna mitt i livet. sa...

Diskbråck, vad läser jag.
Fy... Är de de du gått med i ryggen. Hujeda mig...
Du skulle haft disk maskin hade du kanske klarat dig (åhhh min sjuka humor )
Kram på dig!!

Ulrica sa...

Låter som en underbar promenad men inget kul för ryggen. Hur är det med dig annars? Vi har setts på tok för lite på sista tiden:). Nu ska jag kolla in din sida...

Kram Ulrica

Elisa Day sa...

Ja visst är det härligt med fyra årstider. Det är ju inte så många i världen som har det. ajdå har du diskbråck :( Om du orkar och har tid kan jag ta med ullsakerna till dig om du har svårt att hitta hundvakt. Sköt om dig! Kram