onsdag 1 april 2009

Enris i snön...


Idag skiner solen, och jag ska packa ryggsäcken och bege mig ut med Tia i skogen. Det var så vackert där igår, och jag ångrade att jag inte tog med mig kameran... Vill dock vila både rygg, nacke och axlar ett tag, då det är tungt att släpa på allt. (Kaffetermosen måste ju också med!) Tänkte försöka fånga lite av det idag. Få se om jag lyckas.

Ha en underbar dag allesammans. Tack för att ni kikar in. Även om ni inte lämnar en kommentar, så lämnar ni dock små synbara spår efter Er... ;o)

Kram
/Ewa

1 kommentar:

Lena L sa...

Du måste vara rädd om din nacke och rygg! Det blir tungt att bära mycket hela tiden, fast det är ju sååååå svårt att låta bli att ta kameran med sig när man ska gå ut!!!! Skulle nog skippa kaffet då tror jag! =) Tänk vad härligt när du kan börja vara i torpet. Det är ju bra att din bror bor nära, ni får sällskap och kan låna grejer av varandra! jag skulle nog inte gilla att ha en stuga helt isolerat utan några grannar eller andra människor i närheten! Kram och ha en fin dag!