torsdag 25 juni 2009

Läs detta!

Hur kan bevarandet av mångfalden inom släktet Hoya bidra till förbättrade villkor för döva på Papua Nya Guinea?

Nathalie

Min vackra kusindotter Nathalie är en riktig eldsjäl, och själv döv sedan födseln. Gå in och läs på hennes hemsida Paradise Forest, om hennes otroliga projekt, hennes brinnande intresse för Hoyor, hennes kunskaper och resor - och vad vi alla kan vara med om att bidra för att hjälpa till i hennes forsatta arbete, och för att bevara släktet Hoya och hjälpa de döva på Papua Nya Guinea så att de ska få det bättre .

Med att sätta in en slant, antingen engångs belopp eller varje månad på Bg 419-5590, kan också Du hjälpa. Jag tänker göra det, för jag vet att pengarna kommer att hamna rätt och vara till nytta.

Älskar själv Hoyor, som på svenska heter Porslinsblomma, och fick senast idag 2 fina sticklingar av Nathalie med posten. Tack snälla du än en gång. Ska bli spännande att få se dessa växa upp, och förhoppningsvis blomma vackert i mina fönster. Lycka till med ditt projekt Nathalie.




En av mina Hoyor...



Kram
Ewa

2 kommentarer:

Johanna Lundberg sa...

Hej!

Ja det ar verkligen kul att ha dem hara, vi ska ha svensk middag ikvall med familjen.
Jag flyger hem den sjunde oktober... tyvarr :(

Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hellojs ville bara kika in hhär med...så vakra kort du tar!!har med haft porslinsblommor..men har inget vidare gröna fingrar...:(

Hur gamla är dina 3 barn? Såg du med har en 9 årig!!

kram Millan