onsdag 25 februari 2009

Agnes och Maja...




Fotade av skenet från belysningen på bandybanan...

9 kommentarer:

Karin Berg sa...

vilka fina bilder! Och färgen blir bra med belysningen.

Lena L sa...

Söt-pluttar!=) Fint med den dämpade belysningen! Träden blev jättevackra! Kram!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Hej Vännen !!
Vilka sötnosar , men de ser lite busiga ut , är det så ;-)

Är storebror så stor så att han jobbar eller .. ??

Du tar så otroligt mycket fina bilder Eva , önskar jag vore så duktig ! Jag njuter för fullt av den vackra bilden jag fick av dej !!
Här njuter jag oxå av att ha storpojken hemma , även om han sover alldeles för länge på dagarna :-( och imorgon kommer en av mina fina kusiner , såå kul !!
Ha det gott !
Kram/Lotta

Ulrica sa...

Vilka fina bilder på barnen och så läcker med det dämpande ljuset. Riktiga guldkort på guldklimparna :)

gullefjunen sa...

Men vad du är duktig på att fota, men jag kan ju inte kommentera ljus och sånt där, kan ju ingenting om sånt *L*, men kanonfina bilder på dina änglar är det iaf :)

*kram*

Assi sa...

Hej Ewa

Du har en award att hämta hos mig!
Assi

Lena L sa...

Hej! Lilleman är ännu dålig men mamma kommer hit ett par timmar så jag kan sticka till jobbet ett tag. Vi har friluftsdag, så jag ska ta fram slalomskidorna och kameran och åka till backen strax! Kramis!

Anne sa...

Fina korrt på fina barn... Lite guldskimmer över guldkornen liksom...

Petra C sa...

Vilken härlig färg det blev på bilderna av belysningen vid bandybanan!