torsdag 5 februari 2009

Utmanad!

Fick utmaningen "Gå in i mappen Mina bilder" av Monkan och Anne .

Den går till såhär: Gå till den 6:e mappen och välj sedan den 6:e bilden i den aktuella mappen. Lägg upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sedan 6 andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade.

Min bild föreställer ett av blomsterarrangemangen jag gjorde i julas,


och jag utmanar följande,
men det är givetvis frivilligt att vara med eller inte :

Lena




6 kommentarer:

Veronica sa...

Vilken fin uppsättning!
Du är duktigt pysslig!!
Jag skulle ha varit med i utmaningen men fick den för ett tag sedan så jag har redan gjort den, men nästa gång kanske! =)

Anonym sa...

Oj, vilken fin uppsättning! Undrar vad jag har för bild på det stället. Antar utmaningen men hinner inte förrän i em. Som tur var tog jag min lilla kamera i fickan när jag var ute häromkvällen så jag hann fota skulpturerna. Jag lovar att hon som var med mig såg lite konfunderad ut när jag fotade typ 10 bilder av varje staty, stod på knä, gick nära, ändrade inställningar och vinklar!!! ;-) Hon undrade nog vad f*n jag höll på med!!! Den med handen blev lite läskig tycker jag oxå!

Anonym sa...

Vilken fantastisk bild du hade i den mappen.
Mycket snyggt.
Ps du ser kanske att jag har användt mig utav det fina typsnittet.
Tack för att du delade med dig.

Monica

Ulrica sa...

Så snyggt arrangemang - du är grymt konstnärlig och pysslig.

Petra C sa...

Vilket snyggt arrangemang! Jag ska anta utmaningen men jag sitter just nu inte vid min egen dator så jag kommer inte åt några bilder alls.
Höres!

Petra C sa...

Hej Ewa.

Nu är min bild nr 6 på plats ->
http://petrasfoto.blogspot.com/2009/02/utmaning-sjatte-bilden.html

Tack för utmaningen, det var skoj!
Trevlig helg önskar Petra