söndag 10 maj 2009

Mera blommor...


I helgen har det regnat en hel del här. Ganska skönt att ha en innedag och bara vara. Virkade på mina djur igår, och såg på TV mest hela dagen igår... Idag regnar det inte, men det är lite småmulet och ganska kallt i luften - som det brukar vara ett tag då isen precis farit iväg. Ska eventuellt åka iväg till torpet en sväng, och samtidigt besöka min bror och hans familj. Det vankades visst fika där... ;o)

Ha en fortsatt fin söndag, och var rädda om varandra.

Kram
Ewa

3 kommentarer:

Lena L sa...

Vilka fina färger. Jag gillar känslan som bilden ger! Ja det var hurvigt idag, har varit på fotboll och jag känner mig alldeles blåfrusen! Det är ju ändå 9 grader, men blåsigt som det brukar vara just när isen gått! Nu ska vi på kalas! Ha en bra dag!

Anonym sa...

Hej!
Igår var en riktig "innesittar dag" inte ens hundarna ville vara ute mer än nödvändigt!
Vi var och tittade till Bella och Ronny - magen växer och växer :)
Men idag har det varit mysigt väder, stundtals soligt och härligt, har varit med Elvis på en skogstur - hur skönt som helst. Ha det nu bra. FINA foton på St. Pauliorna. Kram Virpi.

Veronica sa...

Lovley!!!