söndag 10 maj 2009

När det regnar...


... kan man stanna inomhus och virka små kaniner!

15 kommentarer:

Veronica Tingvall sa...

Vilken sötis, superfin!
Kram/veronica

Karin Berg sa...

jätte, jätte söt!

Bella sa...

Vilken gullig kanin du har virkat! :)

Pernilla sa...

Guud så gullig. Vad använder du för garn?

Veronica sa...

Men snacka om sööööt filur =)
Du är så duktig!!!

Ewa sa...

Pernilla. Till denna har jag använt Catania, och virknål nr 1,75

Ewa sa...

Ååh, så bedårande! Var hittar du mönster?? Helt underbar! /Ewa

Anne sa...

åååå, sicken söting... Jag vill ha en sådan... Kan du göra en på beställning till mig...

Snäääälla...!!!

;)

Kramelikram Anne

En kvinna mitt i livet. sa...

Men guuud så söt!!!!!

Ulrica sa...

Ååå, den är helt enkelt ljuvlig:)

Elisa Day sa...

Oj oj vilken sötnos! Vad du är duktig! Passar dig det att träffas tis eller tors eftermiddag? Jag jobbar till 12. Kram

Lena L sa...

Men oj sååååå söööööt! Alldeles bedårande! Vad duktig du är! Kram från mig!

Petra C sa...

Jättesöt kanin du gjort duktiga Ewa. Det var länge sedan jag tittade in här. Tiden har inte räckt till för mig. Det är så mycket vår nu med aktiviteter utomhus att tiden vid datorn har fått begränsas. Men det kan väl vara vettigt det också :)

Kram Petra

Susanne sa...

Den var riktigt söt!! Vad duktig du är =)

Efwa - Medea sa...

Vilken supersöt kanin!